Sunday, September 11, 2011

اکبر اعلمی به خاطر دفاع از دریاچه اورمیه مورد هجوم تبلیغاتی رژیم واقع شده است





تبریز سسی : رژیم ایران قصد دارد با انتشار مطالب تهدید آمیز افراد شناخته شده و دلسوز آدربایجانی را به سکوت وادارد در زیر توجه شما را به مطلبی که در رسانه های وابسته به رژیم ایران درباره اکبر اعلمی درج شده است جلب می کنیم

در حالی که روز گذشته نشانه‌هاي هدايت رسانه‌هاي بيگانه و استكباري برای آشوب در تبریز ديده مي‌شد؛ و نيروهاي امنيتي با هوشياري توانستند قضايا را حل و فصل كنند نماینده سابق تبریز در مجلس ششم و مجلس هفتم شورای اسلامی از مردم برای تظاهرات دعوت کرد.

به گزارش سلام تبریز این ورشکسته سیاسی در سایت خود مطلبی را با مضمون «اعتراضات و مسائل دریاچه ارومیه» با تحریک مردم از آن‌ها خواست تا برای نجات دریاچه ارومیه به اعتراضات خود ادامه دهند! این نماینده سابق بصورتی معنی دار از مردم خواست است دست به اعتراضات بزنند و شهر را به آشوب بکشند!

براساس گزارش سلام تبریز با وجود اینکه جریان قوم‌گرا و ضد‌انقلاب از هفته پیش با فراخون‌های متعدد خواسته بود دست به تجمعات و آشوب بزنند تا مورد سوءاستفاده برخی از افراد مغرض و فرصت‌طلبان و بدخواهان نظام اسلامی شود که مردم تبریز با آگاهی و هوشیاری توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد.

گفتنی است این نماینده سابق مجلس ششم و هفتم در سال 88 برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم از سوی شورای نگهبان قانون اساسی رد صلاحیت شد.

No comments:

Post a Comment